top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תדן טופז

מתי יועץ עסקי הופך להיות השותף החדש שלכם

יש חברות שנולדות סביב פטנט, מוצר או אפליקציה, ויש חברות שנולדות מתוך הנשמה, מהצורך בעשייה.

כדי לפתח את העסק, לגדול, להרחיב את משפחת העובדים, למצוא רעיונות חדשים כל הזמן, וליישם אותם, צריך (או כדאי) להיות מונעים מתוך מקום שמאפשר לכל אחד בעסק ללמוד, ללמד, להתפתח ולגדול עם הכישרונות האישיים שלו.

חשוב להציב כל יום מטרות חדשות, לזרוע שדות חדשים במקומות שונים בארץ ובעולם, ולמצוא כל הזמן מגוון שיטות להמשך ההתנהלות בעסק, במקביל לטיפוח הזרעים שנטענו ביחד, עד שהם הופכים להיות עצים שמבינים פירות.


מבולבלים? בואו נדבר על מונחים שאתם מכירים

כמעט כולכם מכירים את המונח יועץ עסקי, אז זה לא מה שאני עושה, כלומר, אני כן מייעץ לעסקים, ארגונים, חברות ומנהלים, אבל אני עושה את זה מתוך מקום של שותפות.

כי רמות האינטימיות שאני מגיע אליהן עם בעלי עסקים, לא יכולות להתקיים עם יועץ, שהוא איש חשוב כזה, לבוש בחליפה מחויטת ומחלק הוראות והנחיות ממקום של "יודע כל". אני מעדיף להגיע ממקום של רצון לפתור את התחומים בעסק שעובדים פחות טוב, ולהוביל אותו, יד ביד עם המנכ"ל, למקום טוב יותר, למקום הזה שממנו צמח החזון של העסק. עד כאן ברור?

אז ביחד אנחנו חותרים כל יום לקדמה, ולעשייה טובה יותר בכל תחום שבו העסק שלכם פועל. כי יועץ עסקי טוב יודע ומרגיש בכל רמ"ח אבריו שהוא לא קוסם, למרות שבתוצאה הסופית של הליווי, זה מרגיש כאילו התרחש איזה קסם בעסק.

קחו למשל את הנושא של ניהול עומסים בעבודה

קודם כל, בואו ננטרל את הקונוטציה השלילית שיש למילה "עומס" ונחליף אותה בקונוטציה של משהו חיובי, מבורך, אופטימי. עכשיו, מהמקום הזה, אנחנו יכולים להוביל למצב שבו עומס עבודה יציב הופך להיות מילת המפתח שלכם כמנהלי ארגונים.

כך שככל שהפרויקט שאתם עובדים עליו יכול להיות קשה, וגם אם לוח הזמנים שלכם מפוצץ, במקום להתחיל להיות קצרי רוח, לדחות פרויקטים חדשים שמגיעים לעסק, או להוציא עבודה החוצה, בואו נדבר במונחים של עשייה יעילה שמאפשרת לראות בעומסים שלכם אתגרים שאפשר לחצות בהצלחה.

לומדים לעבוד ביעילות במקום בלחץ

יד עוזרת ומכוונת של יועץ עסקי, עוזרת לכם להבין איך אפשר להקל על הלחץ כך שהיבטים חשובים של העבודה לא יישמטו בין הכיסאות, ושום תוצר שהלקוח ממתין לו, לא יתעכב.

אם אתם לא בטוחים איך להמשיך פרויקט שהתחלתם, וחושבים שאתם לא יכולים לקחת על עצמכם יותר משימות, זה הזמן למצוא מלווה מיומן שיעזור לכם לנווט בהצלחה בין עומס המשימות, הפרויקטים ודרישות העסק, העובדים והלקוחות.

מטמיעים גישה חדשה של חשיבה נכונה

בשלבים הראשונים, נבחן את תחום הפעילות הנוכחי שלכם, נזהה בעיות בהתנהלות, ונבין מה הן החולשות של בית העסק, ואילו מאפיינים דורשים חיזוק.

ליווי להצלחה

בעלי עסקים רבים שמחים לקבל את ההזדמנות ללמוד מאיש מקצוע מנוסה, שיש מאחוריו למעלה מ-25 שנות ניסיון בתעשייה, וברגע שאנחנו מבססים את הכימיה והאמון בינינו, ומרכיבים תכנית עבודה מעולה, אנחנו מתחילים להזניק ביחד את העסק ולשווק אותו לאפיקים חדשים.

וזה מה שאני מציע לעסק שאני נכנס אליו, ליווי אישי ועסקי יומיומי, עד להבראת העסק והובלתו לנתיב הנכון, בשיתוף פעולה מלא שלכם כמנהלי ובעלי העסק, ושלי כיועץ שמלווה אתכם. כי הכול אפשרי ובר ביצוע, אם מתנהלים מתוך מקום של חשיבה חיובית ושיח ברמה של פתרונות.

3 צפיות0 תגובות
bottom of page