top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תדן טופז

יועץ עסקי שמלווה את העסק ברמה של שותפות

יש חברות שנולדות סביב פטנט, מוצר או אפליקציה, ויש חברות שנולדות מתוך הנשמה, מהצורך בעשייה.

כדי לפתח את העסק, לגדול, להרחיב את משפחת העובדים, למצוא רעיונות חדשים כל הזמן, וליישם אותם, צריך (או כדאי) להיות מונעים מתוך מקום שמאפשר לכל אחד בעסק ללמוד, ללמד, להתפתח ולגדול עם הכישרונות האישיים שלו.

כיועץ עסקי, אני מלווה עסקים, ארגונים חברות ומנהלים, מנקודת מבט של זיהוי הכשלים הקיימים בעסק, זיהוי הפוטנציאל האמיתי שלו לגדול, וליווי בעלי העסק והאנשים שמוצבים בתפקידי המפתח, ברמה שזהה לשותפות.


מה זה אומר בדיוק?

בתהליך זיהוי הבעיות והכניסה לרבדים העמוקים של העסק, אנחנו חווים רמת קשר אישי כמעט אינטימי, שלא תוכל להתקיים אם לא נבסס תחילה כימיה והערכה הדדית.

אנחנו מתחילים את תהליך הליווי ממקום של רצון אמיתי להשיג פתרונות לאזורים בעסק שעובדים פחות טוב, ולהוביל את הארגון, יד ביד עם המנכ"ל, למקום טוב יותר, למקום הזה שממנו צמח במקור החזון של העסק.

הערך המוסף של יועץ מקצועי עם ניסיון עשיר

התרומה המקצועית שלי לעסק מבוססת על 25 שנות ניסיון בתעשייה, וליווי ארגוני ענק של מאות עובדים. הניסיון העשיר ורמת ההכשרה הגבוהה המקיפה שלי מאפשרת לי ללוות עסקים מנקודת מבט רב ממדית שמבינה איך עסק עובד ולאן הוא עוד יכול להתפתח.

קפדנות, משמעת, יושר ומבנה של תהליך הם אבני הדרך לצמיחה עסקית, שמתאפשרת כשיועץ עסקי עוזר לכם לשנות את החשיבה הקיימת ולהתפתח לא רק ברמה של הישרדות, אלא ברמה של צמיחה ושגשוג.

ידע זה כוח, אבל מה החשיבות של הידע בעסק?

שימוש בידע בעסק שלכם אין פירושו בהכרח חשיבה על מוצרים ושירותים חדשים או חכמים, או המצאת שיטות חדשות וגאוניות למכירת המוצרים או השירותים שלכם. שינוי החשיבה העסקית יכול להיות הרבה יותר פשוט.

ידע שימושי וחשוב כבר קיים בעסק שלכם, ועכשיו אנחנו רק צריכים למצוא ביחד את תחומי החוזק שלו ושלכם כבעלי העסק, ולנטרל את האזורים הפחות חזקים. למשל:

  • נבדוק מה חושבים העובדים על העסק ועליכם כמנהלים.

  • נבחן את תהליכי העבודה הנוכחיים בעסק.

  • נדון בתוכניות שלכם לפעילויות עתידיות, כגון רעיונות למוצרים או לשירותים חדשים.

  • נציב את האתגר לרתום את הידע הזה בצורה פרודוקטיבית.

ליווי להצלחה

בעלי עסקים רבים שמחים לקבל את ההזדמנות ללמוד מאיש מקצוע שיודע לחשוב מחוץ לקופסא, וברגע שאנחנו מבססים את הכימיה והאמון בינינו, ומרכיבים תכנית עבודה מעולה, אנחנו מתחילים להזניק ביחד את העסק ולשווק אותו לאפיקים חדשים.

וזה מה שאני מציע לעסק שאני נכנס אליו, ליווי אישי ועסקי אינטנסיבי, עד להבראת העסק והובלתו לנתיב הנכון, בשיתוף פעולה מלא מצדכם כמנהלי ובעלי העסק, ומצדי כיועץ שמלווה אתכם. כי הכול אפשרי ובר ביצוע, אם מתנהלים מתוך מקום של חשיבה חיובית ושיח ברמה של פתרונות.

4 צפיות0 תגובות
bottom of page